Blogia
Sekeirox

Poñerse ao día (II)

A verdade é que o ritmo que levamos nestes tempos non é moi normal; todo o día e parte da noite pegado ao trebello.
Isto de tentar estar ao día; facer o que me gusta; facer o que teño que facer (que case sempre, afortunadamente, coincide co que me gusta), e non sucumbir no intento, empeza a ser unha tarefa complicada. Pero mentres se poida seguiremos.
O meu recolledor está aos topes, e non poderei comentar todas as cousas interesantes cas que me atopo no camiño.
Sen embargo non pode deixar de comentar, o diccionario visual ao que cheguei grazas a deakialli, e que basea os seus resultados nas etiquetas das fotos de Flickr; a miña busca foi: Frouxeira, e o resultado axudou a alegrarme a tarde.

E tampouco podo deixar de comentar, unha nova á que chego da man de Paco en aulablog21, i é que dende hoxe xa se pode navegar coas "pestanas" en Internet Explorer e grazas á MSN Search Toolbar. Segundo Genbeta que é a fonte de Paco, instalando a última versión en inglés desta barra de navegación engadiranse ao Explorer, permitindo ter varias páxinas web nunha sola ventana (isto sónanos de algo verdade?). Trátase dun adianto do que será IE7. Era cuestión de tempo, que se producira o cambio. Adaptarse ou morrer.

0 comentarios