Blogia
Sekeirox

Poñerse ao día (III)

Comentaba no post anterior o difícil que me resultaba manterme "ao día", e sobre todo de recollelo no blog.
O certo é que ao día, máis ou menos me manteño, pero no que respecta ao blog,.... estou a facer todo o que non se debe facer para manter vivo un blog, tendo en conta o que di Carlos Corredor en Baquia. Non me sinto satisfeito co que estou a facer con sekeirox, pero polo momento, é o que hai. De sekeirox, tan só se está a salvar e polos pelos, o seu contorno, e por suposto a Frouxeira, que é o único modo de ir mantendo as pilas un pouco cargadas.
Iso si,... non parei nen un intre, o tema vacacións quedará para máis adiante. A miña presenza na rede estivo por outros lares lonxe de sekeirox, outros blogs, outras ferramentas, outras comunidades, outras actividades e roles, pero case sempre con temas comúns: as tic e a educación, andan case sempre polo medio.
Espero que o vento acompañe e que sopre na dirección adecuada; nese momento, retomarei sekeirox con forza. Mentres tanto, a desfrutar das aportacións dos membros das redes nas que teño algún nó (nodo, nudo), que cada vez se amplían máis e desfrutar das outras mareas nas que estou enrolado...

0 comentarios