Blogia
Sekeirox

Paseniño II: resumo resumido

O outro día falaba da necesidade de baixar o ritmo e irmos paseniño. Dese xeito disfutamos moito máis de todo o que nos rodea en cada momento: saboreámolo, reflexionámolo, refacémolo, compartímolo,...; como contrapartida podemos perder a oportunidade de estar mos rodeados de moitos e bos elementos que poderían enriquecernos un pouquiño máis. Nesas estamos, tentando buscar o equilibrio que nos permita difrutar sen perder o tren da inquedanza polo coñecemento do que está a acontecer en cada intre nos ámbitos que nos interesan.

O meu recolledor e as ferramentas de postaxe de ligazóns (del.icio.us ) e referencias (citeulike ) de interese, están a xogar un papel fundamental nesa búsqueda dese equilibrio. E todas as ferramentas de recollida, xestión e edición da información que van aparecendo na web e para a web (II), póñenos cada vez as cousas máis doadas.

Como "resumo resumido" de aspectos destacados nos últimos días debo sinalar:

Ferramentas

  • Destaco a miña segunda toma de contacto (as novas ferramentas facilitan bastante o camiño) co mundiño dos podcasts (en canto teña algo presentable aparecerá por sekeirox) e é que ultimamente estanse a ver marabillas ( Lourdes , Lu , Anibal , Alejandro, José, Isidro de hitzez ...) realizadas nesta liña.
  • A utilización de ferramentas como o Transfer Big Files , atopado vía El utilitario e probado por necesidade cun resultado óptimo.

Entrevistas

Blogs (hai moitos máis que cautivaron a miña atención, pero por destacar algúns...)

Artigos

Iniciativas interesantes

  • Como as recollidas por xiruela sobre o desenvolvemento de contidos dixitais para a presentación de empresas e para o eLearning no marco do proxecto AMEDIDA ; ou o proxecto efelcren coordinado pola USC e que ten como obxectivo o desenvolvemento dun espazo de traballo colaborativo para a creación e validación comunitaria de materiais didácticos, que serán empregados en espazos de formación online de Primaria e Secundaria.
  • A iniciativa de RedeGalega.org recollida vía O Outeiro sobre a reclamación dun dominio de internet para Galiza

4 comentarios

David smith -

Saludos a todos, mi nombre es david smith estoy aquí para dar testimonio de lo bueno que Dios hizo en mi vida, pero antes de continuar me gustaría que todos ustedes sepan que muchos compañía de préstamos están aquí fuera de estafar a nosotros, pero con dirección GOD usted sabrá la real sólo la forma en que me mostró esta compañía de préstamos de la señora Rosa del CEO dE cherishhouseofloan@gmail.com realmente aprecio su esfuerzo en mi vida hoy estoy libre de deudas me dio un préstamo de 350.000 dólares para resolver toda mi deuda sin pago por adelantado necesitaba ella está fuera aquí para ayudarnos a como yo quiero realmente desea a todos a probarlo y ver las maravillas de Dios soy un hombre feliz ahora en contacto con ella ahora y decir adiós a sus preocupaciones a través de correo electrónico: cherishhouseofloan@gmail.com Dios los bendiga a todos.

ESTHER CARMEN -

Hola a todos,
Mi nombre es Esther Carmen, soy de la Barcelonia, España, estoy aquí para dar testimonio de cómo conseguí mi préstamo de la señora Florish Joyce {} florishhouseofloans@hotmail.com después apliqué dos veces de varios prestamistas de préstamos que decía ser prestamistas adecuados en este foro, me pareció que sus préstamos en reales y me apliqué pero nunca me di préstamo. Yo estaba en necesidad de un préstamo urgente para iniciar un negocio y me apliqué de varios prestamistas de préstamos que prometieron ayudar, pero nunca me dio el préstamo hasta que un amigo mío me presentara a la señora Joyce Florish el CEO de florish Joyce Loan Company que prometió para que me ayude con un préstamo de mi deseo y ella realmente hizo lo que prometió y sin ningún tipo de retraso, nunca pensé que todavía hay prestamistas de préstamos fiables hasta que conocí a la señora Florish Joyce, que realmente me ayude con mi préstamo y cambié mi creencia de mejor. No sé si usted está en necesidad de un préstamo urgente, libre de sentirse en contacto con la señora Florish Joyce en su correo electrónico {} florishhouseofloans@hotmail.com ayuda

Lu -

Te invito a dar otro volteo por \"a pie de aula\" hay un recado para ti.

Lu -

"Mi paseniño" por tu blog me ha traído la sorpresa de que figuro en este post.
Tu resumen es completísimo. (No sé si merezco figurar al lado de maestros como Anibal de la Torre, Lourdes...) Yo, que soy novata, quiero seguir siéndolo por mucho tiempo. En este rango, creo que aprendo mucho más. ¡Y cuánto estoy aprendiendo de todos vosotros!