Blogia
Sekeirox

Edublogs: Un Meme

O certo é que levo unha boa temporada en silencio; a verdade é que resúltame imposible facer esto que tanto me gusta. (A miña navegación estes días poderíase calificar: de recreo. Agardo por ventos mellores para enfundarme o traxe de faena e saír a pescar e poder compartir a pesca coma sempre).

Bueno non estou tan inactivo, só no que a redacción e produción no blog se refire (que non é pouco); o que non pensaba era que o meu seguinte post fose por seguir un meme ¡¡ meme cajina...!! ;) pero vindo de quen viña o encargo, do meu amigo José , non puiden dicir que non.

Imos aló (eu si teño claro quen vai seguir o conto ;)

Unha frase que defina o teu edublog.

mmm... unha soa?

Gústame compartir; subvertir; a educación, as tecnoloxías; devezo especialmente polos procesos de alfabetización (en tódolos niveis), gústame ensinar, pero sobre todo: aprender; gústame o meu querido contorno: Galiza e a Frouxeira

Unha palabra que che distinga como blogfesor.

Ben, como blogfesor e psicoloblog, opino que bloguear abre as portas para que corra o aire; facilita o mexemento das ideas e permite a súa concreción nun continuo que non cesa.

O edublog que recomendarías.

Puff!! vaia meme!! con perdón. Cando fago este tipo de recomendación non me podo quedar con un só.

Vou dicir tres clásicos: Avalúo o blog de Mario (do outro lado do charco); O blog de Aníbal (por non dicir o de todos e cada un dos membros de aulablog ); e na blogosfera galega, e no ámbito universitario, o Blog de Juan Freire , pola calidade e cantidade dos seus posts

A quen lle paso o encargo? pois a edubloguers de diversos ámbitos:

Xiruela

Serafín Ou alguén de A Nosa Biblioteca

Adriana

20-12-2005. Modificación do post

Hoxe decateime de que Lourdes xa lle encargara o meme a Xiruela , e polo tanto decidín pasarllo a Su ; pero cando a fun avisar, resulta que tamén tiña o seu meme realizado ;), co que a seguinte opción, foi ... Xosé Antón de Ensino en Galego; máis cando llo fun comunicar, xa llo pedira Serafín, a quen eu mesmo lle pasei este meme :( . Polo tanto pásollo a José Luis Cabello de Internet como recurso docente .

3 comentarios

Adriana -

Gracias Carlos por pasarme el meme, y perdona el retraso, las navidades (y sus excesos)los viajes y las distancias me han tenido entretenida. Ahora me toca escribir y pasar el meme a otros.
Un abrazo
Adriana

Carlos -

Alégrome de que che guste Sekeirox; e que entendas o galego. Eu tamén entendo o catalán; coido que non son linguas tan diferentes.
Benvida á familia ;)

Lu -

Veo que estás en la cadena del memeblog. Bienvenido a esta vena lúdica prenavideña.

Me encanta leer tu blog. Soy catalana, y ¡he descubierto que entiendo el gallego!
Empiezo a descubri que la blogosfera profesoril es una gran familia.